proiecte de hotarare sedinta ordinara 30.04.2024

24 April 2024

 

JUDEȚUL BRAȘOV

COMUNA DRĂGUȘ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

REFERAT DE APROBARE

NR. …………../……………….

 

Referitor: Proiect de hotărâre privind atestarea apartenenţei la domeniul public al comunei Dragus a unor imobile situate în intravilanul sat Dragus, com. Drăguș jud. Brasov

 

            Avand in vedere :

-          CONTRACTUL pentru finanţarea în cadrul Programului naţional de cadastru şi carte funciară a lucrărilor de înregistrare sistematică iniţiate de unităţi administrativ-teritoriale pentru sectoare cadastrale inregistrat la OCPI Brasov cu nr. 3913/10.05.2022 și la instituția noastra cu nr. 1674/04.05.2022.

-          prevederile Legii nr. 7/1996 privind cadastrul si publicitatea imobiliara, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si tinand cont de necesitatea intocmirii unor documentatii  cadastrale in vederea inscrierii in cartea funciara a comunei Dragus a imobilelor anexate:

 

Nr. crt.
Sector
Categorie de folosinta/Parcela
ID
OBSERVATII
1
 17
DS1608
688
Str. Trambitasi
2
17
DS1607/1
689
Str. Scolii
3
17
DS 1607/2
690
Str. Husari
4
15
DE 209/1
502
 
5
15
F 209/2
677
 
6
15
DE 3362/17
586
 
7
14
P 3386/1
602
 
8
14
P 3386/4
603
 
9
14
DE 3386/3
708
 
10
14
CC3386/5
710
 
11
14
DE3386/13
712
 
12
14
P3386/14
713
 
13
14
DE3389/1
714
 
14
14
DE3383
711
 
15
14
P3386/6
605
Cantar
 

Imobilele-teren cuprinse în anexa la prezenta hotărâre se declară bunuri de uz și interes public local , conform prevederilor art.286 alin.4 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și ale Ordonanţei Guvernului nr.43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Imobilele prevăzute în anexa la prezenta hotărâre nu fac obiectul unor cereri de reconstituire a dreptului de proprietate privată sau de restituire, depuse în temeiul actelor normative cu caracter special privind fondul funciar, respectiv cele care reglementează regimul juridic al imobilelor preluate în mod abuziv de Statul Român în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, nu sunt grevate de sarcini şi nu fac obiectul vreunui litigiu.

 Imobilele cuprinse în anexa la prezenta hotărâre nu au făcut obiectul punerii în posesie în baza legilor fondului funciar pentru persoane fizice sau juridice, ele fiind lăsate cu destinația din tabel, conform planurilor de lucru.

 Prezentul proiect de hotărâre hotărâre constituie titlu necesar pentru înscrierea în evidenţele de carte funciară a imobilelor.

Propunem Consiliului local Drăguș  spre dezbatere și adoptare acest proiect de hotărâre.

 

Primar

Greavu Cornel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JUDEȚUL BRAȘOV

COMUNA DRĂGUȘ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Raport de specialitate

 NR. ……………./………………………

 

Referitor: Proiect de hotărâre privind atestarea apartenenţei la domeniul public al comunei Dragus a unor imobile situate în intravilanul sat Dragus, com. Drăguș jud. Brasov

 

 

 

Prin acest proiect de hotărâre se propune intabularea, înscrierea în Cartea Funciară și atestarea apartenenței la domeniul public al comunei Drăguș a imobilelor din tabel.

Necesitatea şi oportunitatea promovării prezentului proiect de act administrativ rezidă din clarificarea regimului juridic al dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile, prezentate in anexă, în sensul atestării apartenenţei acestora din urmă la domeniul public al comunei Drăguș, conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu completările ulterioare.

            Avand in vedere prevederile Legii nr. 7/1996 privind cadastrul si publicitatea imobiliara, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si tinand cont de necesitatea întocmiri documentatiile cadastrale intocmite in vederea inscrierii in cartea funciara a comunei Dragus a imobilelor:

 

Nr. crt.
Sector
Categorie de folosinta/Parcela
ID
OBSERVATII
1
17
DS1608
688
Str. Trambitasi
2
17
DS1607/1
689
Str. Scolii
3
17
DS 1607/2
690
Str. Husari
4
15
DE 209/1
502
 
5
15
F 209/2
677
 
6
15
DE 3362/17
586
 
7
14
P 3386/1
602
 
8
14
P 3386/4
603
 
9
14
DE 3386/3
708
 
10
14
CC3386/5
710
 
11
14
DE3386/13
712
 
12
14
P3386/14
713
 
13
14
DE3389/1
714
 
14
14
DE3383
711
 
15
14
P3386/6
605
Cantar
 

Propunem Consiliului local Drăguș  spre dezbatere și adoptare acest proiect de hotărâre.

 

Viceprimar

Jurcovan Nicolae

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JUDEȚUL BRAȘOV

COMUNA DRĂGUȘ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Nr.........../...................

PROIECT DE HOTĂRÂRE

 

privind atestarea apartenenţei la domeniul public al comunei Dragus a unor imobile situate în intravilanul localități Dragus,  jud. Brasov

 

 

Consiliul Local al comunei Drăguș, județul Brașov întrunit în ședința ordinară din data de 30.04.2024;

Având în vedere:

 a) referatul de aprobare al Primarului comunei Drăguș nr. 1135/23.04.2024 prin care se propune privind atestarea apartenenţei la domeniul public al comunei Dragus a unor imobile situate în intravilanul sat Dragus, com. Drăguș jud. Brasov;

b)  raportul de specialitate nr. 1136/23.04.2024 al compartimentului de resort din cadrul Primăriei comunei Drăguș;

c) prevederile art. 5, art. 8 alin. 1 din O.G .nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) art. 24, alin. 1-3, alin. 5-7, art. 28 alin. 6, art. 29 și ale art. 41, din Legea 7/1996 a Cadastrului și publicitații imobiliare , cu modificarile si completarile ulterioare,

e) prevederile art. 585 – 861, art. 863, lit. f), art. 881 din Legea nr. 287/2009 - Codul civil, republicată;

f)  prevederile ORDINULUI nr. 600 din 8 februarie 2023- pentru aprobarea Regulamentului de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară;

g) avizul favorabil  al Comisiei de specialitate  al Consiliului local al comunei Drăguș;

h) prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

i) Legii nr. 52/2003 privind transparenta decizională în administraţia publică, republicată;

În conformitate cu prevederile art. 286 alin. (1) și (4),  art. 287, lit. b), din OUG nr. 57/2019-Codul Administrativ;

În temeiul prevederilor prevederile art.129 alin.(1), alin.(2), lit.”c” și alin. (14), art.139 alin.(3) lit.”g”  din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.1. (1) Se atestă apartenenţa la domeniul public al comunei Drăguș a imobilelor situate în intravilanul localității Drăguș, județul Brasov, având elementele de identificare, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

(2) Imobilele- cuprinse în anexa la prezenta hotărâre se declară bunuri de uz și interes public local, conform prevederilor art. 286 alin. (4) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și ale Ordonanţei Guvernului nr.43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Art. 2 Se aprobă întocmirea Documentaților tehnice necesare la OCPI Brașov pentru avizare, recepție și înscrierea în evidențele de Carte Funciară a imobilelor  prevăzute în anexa la prezenta hotărâre.

Art.3. Prevederile prezentei hotărâri vor fi duse la îndeplinire de către primarul comunei Drăguș.

 

 

 

 

 

Inițiator,                                                                             Contrasemnează pentru legalitate,

   Primar,                                                                                 Secretar general al comunei Draguș,

CORNEL GREAVU                                                                     Camelia-Maria Rusu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JUDEȚUL BRAȘOV

COMUNA DRĂGUȘ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Anexă la HCL nr……………/…………….

 

Elemente de identificare a imobilelor care urmează a fi înscrise în evidenţele de carte funciară în proprietatea publică a Comunei Drăguș

 

Nr. crt.
Sector
Categorie de folosinta/Parcela
ID
OBSERVATII
1
17
DS1608
688
Str. Trambitasi
2
17
DS1607/1
689
Str. Scolii
3
17
DS 1607/2
690
Str. Husari
4
15
DE 209/1
502
 
5
15
F 209/2
677
 
6
15
DE 3362/17
586
 
7
14
P 3386/1
602
 
8
14
P 3386/4
603
 
9
14
DE 3386/3
708
 
10
14
CC3386/5
710
 
11
14
DE3386/13
712
 
12
14
P3386/14
713
 
13
14
DE3389/1
714
 
14
14
DE3383
711
 
15
14
P3386/6
605
Cantar
 

Primar,

Cornel Greavu

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

_________________________________________________________________________________

 

NR………………/……………….

 

 

PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind aprobarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 29.03.2024 și  a procesului - verbal al şedinţei extraordinare a Consiliului Local al comunei Drăguș, convocata de îndată din data de 12.04.2024

 

 

 

                Consiliul local al Comunei Drăguș, județul Brașov, întrunit în ședința ordinara din data de 30.04.2024;

Având în vedere:
 a) referatul de aprobare al primarului comunei Drăguș înregistrat cu nr. 1131/23.04.2024;

 b) raportul de specialitate al secretarului comunei Drăguș nr. 1132/23.04.2024;

 c)  avizul comisiei de specialitate buget finanțe, administrație publică din cadrul Consiliului local Drăguș;

Văzând votul consilierilor în   funcție, prezenți;

                În conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

                În temeiul art. 139 alin. 1, art. 196 alin. 1, lit. a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

 

HOTĂRĂȘTE:

 

 

 

                Art. unic. Se aprobă procesul verbal al ședinței ordinare, desfășurată în data de 29.03.2024 și a procesului verbal al sedintei extraordinare de îndată desfășurată în data de 12.04.2024, în forma în care au fost prezentate.

 

 Initiator,                                                                                     Contrasemneaza pentru legalitate,

Primar, Cornel Greavu                                                            Secretar general al comunei Dragus

                                                                                           Camelia-Maria Rusu

 

 
 
 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

__________________________________________________________________________________

 

RAPORT DE SPECIALITATE

 NR. 1132/23.04.2024

 

 

                                                                                                                                   Aprobat,

                                                                                                                Primar GREAVU CORNEL

 

La proiectul de hotărâre privind probarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 29.03.2024 și  a procesului - verbal al şedinţei extraordinare a Consiliului Local al comunei Drăguș, convocata de îndată din data de 12.04.2024

 

Temei legal: OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ

 

ART. 138

    Desfăşurarea şedinţelor consiliului local

   (15)  La începutul fiecărei şedinţe, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale supune spre aprobare procesul-verbal al şedinţei anterioare. Consilierii locali şi primarul au dreptul ca, în cadrul şedinţei curente a consiliului local, să conteste conţinutul procesului-verbal şi să ceară menţionarea exactă a opiniilor exprimate în şedinţa anterioară.

 

(17)  În termen de 3 zile de la data aprobării procesului-verbal al şedinţei, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale afişează la sediul primăriei şi publică pe pagina de internet a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al şedinţei.

 

Se propune Consiliului local Drăguș aprobarea  procesul verbal al ședinței ordinare, desfășurată în data de 29.03.2024 și a procesului verbal al sedintei extraordinare de îndată desfășurată în data de 12.04.2024, în forma în care au fost prezentate, prin hotărâre a Consiliului local.

 

 

Secretar general al comunei Dragus,

Camelia-Maria Rusu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

__________________________________________________________________________________

 

 

REFERAT DE APROABRE

NR. 1131

Din data de 23.04.2024

 

 

La proiectul de hotărâre privind probarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 29.03.2024 și  a procesului - verbal al şedinţei extraordinare a Consiliului Local al comunei Drăguș, convocata de îndată din data de 12.04.2024

 

 

În conformitate cu prevederille OUG nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art. 138:

    Desfăşurarea şedinţelor consiliului local

   (15)  La începutul fiecărei şedinţe, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale supune spre aprobare procesul-verbal al şedinţei anterioare. Consilierii locali şi primarul au dreptul ca, în cadrul şedinţei curente a consiliului local, să conteste conţinutul procesului-verbal şi să ceară menţionarea exactă a opiniilor exprimate în şedinţa anterioară.

 

(17)  În termen de 3 zile de la data aprobării procesului-verbal al şedinţei, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale afişează la sediul primăriei şi publică pe pagina de internet a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al şedinţei.

 

Având în vedere cele mai sus prezentate, se propune Consiliului local Drăguș aprobarea procesul verbal al ședinței ordinare, desfășurată în data de 29.03.2024 și a procesului verbal al sedintei extraordinare de îndată desfășurată în data de 12.04.2024, în forma în care au fost prezentate. prin hotărâre a Consiliului local.

 

Primar

Cornel Greavu

 

 

JUDETUL BRASOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

Nr. ………/……………

PROIECT DE HOTĂRÂRE

Privind arobarea rezilierii contractului de concesiune autentificat sub nr. 684/23.03.2012 încheiat între Comuna Dragus în calitate de concedent si SC MAIALINO RELAX SRL, în calitate de concesionar

Consiliul local al comunei Dragus, judetul Brasov, intrunit in sedinta ordinara din data de 30.04.2024

Având in vedere:

a)      Raportul de specialitate nr. 1141/23.04.204  prin care se solicită aprobarea rezilierii contractului de concesiune incheiat intre comuna Dragus si SC MAIALINO RELAX SRL;

b)      Referat de aprobare nr. 1141/23.04.2024 prin care se solicită aprobarea rezilierii contractului de concesiune incheiat intre comuna Dragus si SC MAIALINO RELAX SRL;

c)      Avizul comisiei de specialitate buget finante, administratie publica, din cadrul consiliului local Dragus;

Vazand contractul de concesiune autentificat sub nr. 684/23.03.2024, Sentinta civila nr. 789/31.03.2021 – Judecatoria Fagaras, Decizia civilă nr. 1582/AP/10.12.2021

Tinand cont de art. 327, alin. 1, lit. d), alin. 8, din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

Potrivit dispozițiilor Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative;

     In temeiul art. 129 alin. 2, lit. c), art. 108, art. 139 alin. 1 si art. 196 alin. 1, lit. a), din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1. Se aproba rezilierea contractului de concesiune încheiat intre Comuna Dragus în calitate de concedent si SC MAIALINO RELAX SRL, în calitate de concesionar, autentificat sub nr. 684/23.03.2012, contract care a avut ca obiect concesionarea terenului proprietate privată, situat pe raza comunei Drăguș, judetul Brasov ( zona tristică), în suprafată de 2000 mp, înscris în C.F. nr. 100196, nr. cadastral 100196, parcela nr. 4532/2, in conformitate cu prevederile art. 327 lit d)  din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art. 9 lit. c)  din contractul aratat anterior, ca urmare a nerespectării obligațiilor contractuale de către concesionar.

            (2) Motvul rezilierii contractului de concesiune, autentificat sub nr. 684/23.03.2012, este nerespectarea obligațiilor asumate prin contract, prevăzute la art. 3 alin. (4).conform căruia ”pentru întârzieri de plată ce depășesc 12 luni se va proceda la rezilierea prezentului contract fără a fi necesară intervenția instanțelor de judecată”.

Art. 2 Prevederile prezentei hotarari vor fi duse la îndeplinire de catre primarul comunei Dragus, prin compartimentul de specialitate din cadrul UAT Dragus.

 

   Initiator,                                                                                        Contrasemneaza pt. legalitate,

Primar Cornel  Greavu                                                          Secretar general al comunei Drăguș

                                                                                                          Camelia – Maria Rusu

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

 

RAPORT DE SPECIALITATE

NR. 3378/19.10.2022

Privind arobarea rezilierii contractului de concesiune autentificat sub nr. 684/23.03.2012 încheiat între Comuna Dragus în calitate de concedent si SC MAIALINO RELAX SRL, în calitate de concesionar

 

         La data de 23.03.2012, a fost incheiat contractul de concesiune autentificat sub nr. 684, intre comuna Dragus în calitate de concedent si SC MAIALINO RELAX SRL, în calitate de concesionar, autentificat sub nr. 684/23.03.2012, contract care a avut ca obiect concesionarea terenului proprietate privată, situat pe raza comunei Drăguș, judetul Brasov ( zona tristică), în suprafată de 2000 mp, înscris în C.F. nr. 100196, nr. cadastral 100196, parcela nr. 4532/2.

             In data de 02.10.2018, comuna Drăguș a formulat actiune de reziliere contract de concesiune, iar in data de  31.03.2021 s-a emis SENTINTA CIVILĂ NR. 789/221 prin care se dispune rezilierea contractului de concesiune nr. 684 încheiat între părți la data de 23.03.2012, pentru motivul inserat la clauza din contractul de concesiune la art. 9 litera c) pentru nerespectarea obligațiilor contractuale către cesionar.

În apelul  pronunțat in data de 10.12.2021 prin decizia nr. 1582/AP se specifică ca termenul de reziliere a contractului de concesiune este împlinit de la data promovarii acțiunii pentru neplata redeventei din data de 09.2014.

Potrivit art. 3 alin. 4, din contractul de consesiune mentionat pentru ”întârzieri de plată ce depășesc 12 luni se va proceda la rezilierea prezentului contract fără a fi necesară intervenția instanțelor de judecată”. Acestă clauză reprezintă un pact comisoriu de gradul 4 și are ca effect desfințarea necondiționată a contractului de concesiune.

În baza art. 327 alin. (8) ”Radierea din cartea funciară a dreptului de concesiune în situaţia prevăzută la alin. (1) lit. c) se efectuează în baza actului de denunţare unilaterală sau în baza hotărârii judecătoreşti definitive, în situaţia prevăzută la alin. (1) lit. d) şi e), în baza declaraţiei unilaterale de reziliere a concedentului sau concesionarului, iar în situaţia prevăzută la alin. (1) lit. b) şi f), în baza declaraţiei unilaterale de renunţare la concesiune a concesionarului. ”

In conformitate cu prevederile art. 327 alin. (1), lit. d):” Încetarea contractului de concesiune de bunuri proprietate publică poate avea loc în următoarele situaţii:d) în cazul nerespectării obligaţiilor contractuale de către concesionar, prin reziliere de către concedent…”

          Avand in vedere cele enuntate mai sus se propune rezilierea contractului de concesiune încheiat intre Comuna Dragus în calitate de concedent si SC MAIALINO RELAX SRL, în calitate de concesionar, autentificat sub nr. 684/23.03.2012 , in conformitate cu prevederile art. 327 lit. d)  din OUG nr. 57/2019 – Codul Administrativ si cu prevederile art. 9 litera c) din contractul de concesiune nr. 683/23.03.2012.

 

 

Secretar general al comunei Draguș,

Camelia Maria Rusu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

 

REFERAT DE APROBARE

Privind arobarea rezilierii contractului de concesiune autentificat sub nr. 684/23.03.2012 încheiat între Comuna Dragus în calitate de concedent si SC MAIALINO RELAX SRL, în calitate de concesionar

          La data de 23.03.2012, a fost incheiat contractul de concesiune autentificat sub nr. 684, intre comuna Dragus în calitate de concedent si SC MAIALINO RELAX SRL, în calitate de concesionar, autentificat sub nr. 684/23.03.2012, contract care a avut ca obiect concesionarea terenului proprietate privată, situat pe raza comunei Drăguș, judetul Brasov ( zona tristică), în suprafată de 2000 mp, înscris în C.F. nr. 100196, nr. cadastral 100196, parcela nr. 4532/2.

             In data de 02.10.2018, comuna Drăguș a formulat actiune de reziliere contract de concesiune, iar in data de  31.03.2021 s-a emis SENTINTA CIVILĂ NR. 789/221 prin care se dispune rezilierea contractului de concesiune nr. 684 încheiat între părți la data de 23.03.2012, pentru motivul inserat la clauza din contractul de concesiune la art. 9 litera c) pentru nerespectarea obligațiilor contractuale către cesionar.

          Avand in vedere cele enuntate mai sus se propune  indreptarea erorii materiale din HCL nr. 44/2021 privind rezilierea contractului de concesiune incheiat intre comuna Dragus si SC MAIALINO RELAX SRL, in conformitate cu prevederile art. 327 lit. d)  din OUG nr. 57/2019 – Codul Administrativ si cu prevederile art. 9 lit. c) din contractul de concesiune nr. 684/23.03.2012.

           Propunem Consiliului Local Dragus spre dezbatere si adoptare acest proiect de hotarare .

 

 

Primar,

 Cornel Greavu

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA  DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nr. ……………../…………………

 

PROIECT DE HOTĂRÂRE

 

 

privind aprobarea bugetului SC Servicii Drăgușana SRL pentru anul 2024, a bilanțului la data de 31.12.2023 și a profitului anual

 

 

Consiliul Local al comunei Drăguș, județul Brașov întrunit în ședința ordinară din data de 30.04.2024;

Avand în vedere:

a)  referatul de aprobare nr.1143/23.04.2024  al primarului comunei Drăguș;

b) raportul de specialitate  nr. 1144/23.04.2024 al compartimentului contabilitate din cadrul primăriei comunei Drăguș;

c) avizul comisiei de specialitate din cadrul Consiliului local Drăguș;

În conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată și ale art. 1 alin. 1 din OG nr. 64/2001 privind repartizarea profitului la societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome;

În temeiul art. 129 alin. 2 lit. a), alin. 3, lit. d) art. 139, art. 196 alin. 1 lit. a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

HOTĂRĂȘTE:

 

 Art.1. Se aprobă bugetul SC Servicii Drăgușana SRL pentru anul 2024 și bilanțul la data de 31.12.2023, conform anexelor care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. Se aprobă profitul anual al SC Servicii Drăgușana SRL, după cum urmează:;

- 50% în rezerve la dispoziția societății;

- 50% se vor vira la bugetul local al comunei Drăguș.

Art.3. Prevederile prezentei hotărâri vor fi duse la înde plinire de către primarul comunei Drăguș și conducerea SC Servicii Drăgușana SRL.

                       

             INITIATOR,                                                                   VIZAT   PTR. LEGALITATE

            PRIMAR,                                                                    Secretar general al comunei Dragus,

        CORNEL GREAVU                                                               Camelia-Maria Rusu

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

REFERAT DE APROBARE

Nr. 1143/23.04.2024

 

 La proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului SC Servicii Drăgușana SRL pentru anul 2024, a bilanțului la data de 31.12.2023 și a profitului anual

 

 

            Prin acest proiect de hotărâre se propune aprobarea bugetului SC Servicii Drăgușana SRL pentru anul 2024, a bilanțului la data de 31.12.2023 și a profitului anual

            Ca urmare a prevederilor cuprinse în OG nr. 64/2001 privind repartizarea profitului la societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome:

ART. 1

    (1) La societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome, profitul contabil rămas după deducerea impozitului pe profit se repartizează pe următoarele destinaţii, dacă prin legi speciale nu se prevede altfel:

 …..

    f) minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende, în cazul societăţilor naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor comerciale cu capital integral sau majoritar de stat;

Propunem Consiliului local Drăguș adoptarea unei hotărâri privind aprobarea bugetului SC Servicii Drăgușana SRL pentru anul 2024, a bilanțului la data de 31.12.2023 și a profitului anual, după cum urmează:          

- 50% în rezerve la dispoziția societății;

  - 50% se vor vira la bugetul local al comunei Drăguș.

 

 

 

Primar

Greavu Cornel

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

RAPORT DE SPECIALITATE NR. 1144

Din data de 23.04.2024

 

 

Referitor: proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului SC Servicii Drăgușana SRL pentru anul 2024, a bilanțului la data de 31.12.2023 și a profitului anual

 

Temei legal:

- OG nr. 64/2001 privind repartizarea profitului la societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome art. 1

    (1) La societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome, profitul contabil rămas după deducerea impozitului pe profit se repartizează pe următoarele destinaţii, dacă prin legi speciale nu se prevede altfel:

 …..

    f) minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende, în cazul societăţilor naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor comerciale cu capital integral sau majoritar de stat;

 

Propunem Consiliului local Drăguș spre dezbatere și adoptare proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului SC Servicii Drăgușana SRL pentru anul 2024, a bilanțului la data de 31.12.2023 și a profitului anual, după cum urmează:   

- 50% în rezerve la dispoziția societății;

- 50% se vor vira la bugetul local al comunei Drăguș.

 

 

Comp. contabilitate

Nistor Magdalena