PROIECTE DE HOTARARE SEDINTA ORDINARA DIN 26.07.2024
19 July 2024
JUDEŢUL BRAŞOV
COMUNA DRĂGUŞ
Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601
e-mail primariadragus@yahoo.com
_________________________________________________________________________________
NR………………/……………….
PROIECT DE HOTĂRÂRE
privind aprobarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 31.05.2024
Consiliul local al Comunei Drăguș, județul Brașov, întrunit în ședința ordinara din data de 31.05.2024;
Având în vedere:
a) referatul de aprobare al primarului comunei Drăguș înregistrat cu nr. 1730/19.06.224;
b) raportul de specialitate al secretarului comunei Drăguș nr. 1731/19.06.2024;
c) avizul comisiei de specialitate buget finanțe, administrație publică din cadrul Consiliului local Drăguș;
Văzând votul consilierilor în funcție, prezenți;
În conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139 alin. 1, art. 196 alin. 1, lit. a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
HOTĂRĂȘTE:
Art. unic. Se aprobă procesul verbal al ședinței ordinare, desfășurată în data de 31.05.2024, în forma în care a fost prezentat.
Initiator, Contrasemneaza pentru legalitate,
Primar, Cornel Greavu Secretar general al comunei Dragus
Camelia-Maria Rusu
JUDEŢUL BRAŞOV
COMUNA DRĂGUŞ
Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601
e-mail primariadragus@yahoo.com
__________________________________________________________________________________
Aprobat,
Primar GREAVU CORNEL
RAPORT DE SPECIALITATE
NR. ......./.................
La proiectul de hotărâre privind probarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 31.05.2024
Temei legal: OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ
ART. 138
Desfăşurarea şedinţelor consiliului local
(15) La începutul fiecărei şedinţe, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale supune spre aprobare procesul-verbal al şedinţei anterioare. Consilierii locali şi primarul au dreptul ca, în cadrul şedinţei curente a consiliului local, să conteste conţinutul procesului-verbal şi să ceară menţionarea exactă a opiniilor exprimate în şedinţa anterioară.
(17) În termen de 3 zile de la data aprobării procesului-verbal al şedinţei, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale afişează la sediul primăriei şi publică pe pagina de internet a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al şedinţei.
Se propune Consiliului local Drăguș aprobarea procesul verbal al ședinței ordinare, desfășurată în data de 31.05.2024, în forma în care a fost prezentat, prin hotărâre a Consiliului local.
Secretar general al comunei Dragus,
Camelia-Maria Rusu
JUDEŢUL BRAŞOV
COMUNA DRĂGUŞ
Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601
e-mail primariadragus@yahoo.com
______________________________________________________________________________
Nr.
PROIECT DE HOTĂRÂRE
privind alegerea preşedintelui de şedinţă, pentru şedinţele Consiliului Local
al comunei Dragus pentru perioada de o luna, respectiv luna iulie 2024
Consiliul Local al comunei Dragus, judetul Brasov,intrunit in sedinta de lucru;
Avand in vedere:
a) Referatul de aprobare al Primarului comunei Dragus, inregistrat sub nr. 1960/17.07.2024;.
b) Raportul de specialitate al compartimentului de resort,inregistrat sub nr. 1961/17.07.2024;
c) Prevederile Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului local al comunei Dragus, aprobat prin HCL nr. 39/30.09.2019 ;
d) Prevederile Legii nr.24/2000 privind Normele de tehnica legislative pentru elaborarea actelor normative,republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul prevederilor art. 123 alin.1) și 4) ,art. 134 alin. 3 lit. (b), art.139, alin.1, art. 196 alin. 1) lit. a) si art.197 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrative,cu modificarile si completarile ulterioare;
HOTARAȘTE:
Articol unic: Domnul consilier local LUTEAN IOAN, se alege ca preşedinte al şedinţelor Consiliului Local al comunei Dragus pe perioada de o luna respectiv, luna IULIE 2024.
Initiator, Contrasemneaza pentru legalitate,
Primar, Cornel Greavu Secretar general al comunei Dragus
Camelia-Maria Rusu
JUDEŢUL BRAŞOV
COMUNA DRĂGUŞ
Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601
e-mail primariadragus@yahoo.com
______________________________________________________________________________
NR…………………
REFERAT DE APROBARE
Conform dispozitiilor legale in viguare,dupa declararea ca legal constituit,Consiliul local alege dintre membrii sai,un presedinte de sedinta;
Tinand seama de prevederile art.123,alin.1 din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare,, ... consiliul local alege dintre membrii sai,in termenul stabilit prin regulamentul de organizare si functionare a consiliului local,un presedinte de sedinta,pe o perioada de cel mult 3 luni,care conduce sedintele consiliului si semneaza hotararile adoptate de acesta.Presedintele de sedinta se alege prin vot deschis cu majoritate simpla’’.
Supun spre aprobare Consiliului local Dragus ,prezentul proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta al Consiliului Dragus, pe perioada de 1 luna, respectiv luna iulie 2024.
PRIMAR,
CORNEL GREAVU
JUDEŢUL BRAŞOV
COMUNA DRĂGUŞ
Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601
e-mail primariadragus@yahoo.com
_________________________________________________________________________
NR. …………………..
Aprobat,
Primar GREAVU CORNEL
RAPORT SPECIALITATE
In conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului local Dragus ,aprobat prin HCL nr.39 din 30.09.2019.
Presedintele de sedinta se alege prin vot deschis cu majoritate simpla,asa cum prevede Codul administrativ la art.5,lit.ee.
Avand in vedere cele aratate, propun Consiliului local al comunei Dragus, proiectul de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta pentru o perioada de 1 luna, respectiv luna iulie 2024.
SECRETAR GENERAL AL COMUNEI DRAGUS
Camelia-Maria Rusu
JUDEŢUL BRAŞOV
COMUNA DRĂGUŞ
Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601
e-mail primariadragus@yahoo.com
__________________________________________________________________________________
REFERAT DE APROABRE
NR. .........Din data de .................
La proiectul de hotărâre privind probarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 31.05.2024
În conformitate cu prevederille OUG nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art. 138:
Desfăşurarea şedinţelor consiliului local
(15) La începutul fiecărei şedinţe, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale supune spre aprobare procesul-verbal al şedinţei anterioare. Consilierii locali şi primarul au dreptul ca, în cadrul şedinţei curente a consiliului local, să conteste conţinutul procesului-verbal şi să ceară menţionarea exactă a opiniilor exprimate în şedinţa anterioară.
(17) În termen de 3 zile de la data aprobării procesului-verbal al şedinţei, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale afişează la sediul primăriei şi publică pe pagina de internet a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al şedinţei.
Având în vedere cele mai sus prezentate, se propune Consiliului local Drăguș aprobarea procesul verbal al ședinței ordinare, desfășurată în data de 31.05.2024, în forma în care a fost prezentat, prin hotărâre a Consiliului local.
Primar
Cornel Greavu
JUDEŢUL BRAŞOV
COMUNA DRĂGUŞ
Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601
e-mail primariadragus@yahoo.com
_________________________________________________________________________________
NR………………/……………….
PROIECT DE HOTĂRÂRE
privind aprobarea procesului verbal al ședinței extraordinare de indata din data de 20.06.2024
Consiliul local al Comunei Drăguș, județul Brașov, întrunit în ședința ordinara din data de 26.07.2024;
Având în vedere:
a) referatul de aprobare al primarului comunei Drăguș înregistrat cu nr. 1960/17.07.2024;
b) raportul de specialitate al secretarului comunei Drăguș nr. 1961/17.07.2024;
c) avizul comisiei de specialitate buget finanțe, administrație publică din cadrul Consiliului local Drăguș;
Văzând votul consilierilor în funcție, prezenți;
În conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139 alin. 1, art. 196 alin. 1, lit. a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
HOTĂRĂȘTE:
Art. unic. Se aprobă procesul verbal al ședinței extraordinare de indata, desfășurată în data de 20.06.2024, în forma în care a fost prezentat.
Initiator, Contrasemneaza pentru legalitate,
Primar, Cornel Greavu Secretar general al comunei Dragus
Camelia-Maria Rusu
JUDEŢUL BRAŞOV
COMUNA DRĂGUŞ
Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601
e-mail primariadragus@yahoo.com
__________________________________________________________________________________
Aprobat,
Primar GREAVU CORNEL
RAPORT DE SPECIALITATE
NR. ......./.................
La proiectul de hotărâre privind aprobarea procesului verbal al ședinței extraordinare de îndată, din data de 20.06.2024
Temei legal: OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ
ART. 138
Desfăşurarea şedinţelor consiliului local
(15) La începutul fiecărei şedinţe, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale supune spre aprobare procesul-verbal al şedinţei anterioare. Consilierii locali şi primarul au dreptul ca, în cadrul şedinţei curente a consiliului local, să conteste conţinutul procesului-verbal şi să ceară menţionarea exactă a opiniilor exprimate în şedinţa anterioară.
(17) În termen de 3 zile de la data aprobării procesului-verbal al şedinţei, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale afişează la sediul primăriei şi publică pe pagina de internet a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al şedinţei.
Se propune Consiliului local Drăguș aprobarea procesul verbal al ședinței extraordinare de îndata, desfășurată în data de 20.06.2024, în forma în care a fost prezentat, prin hotărâre a Consiliului local.
Secretar general al comunei Dragus,
Camelia-Maria Rusu
JUDEŢUL BRAŞOV
COMUNA DRĂGUŞ
Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601
e-mail primariadragus@yahoo.com
__________________________________________________________________________________
REFERAT DE APROABRE
NR. .........Din data de .................
La proiectul de hotărâre privind probarea procesului verbal al ședinței extrordinare de indata, din data de 20.06.2024
În conformitate cu prevederille OUG nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art. 138:
Desfăşurarea şedinţelor consiliului local
(15) La începutul fiecărei şedinţe, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale supune spre aprobare procesul-verbal al şedinţei anterioare. Consilierii locali şi primarul au dreptul ca, în cadrul şedinţei curente a consiliului local, să conteste conţinutul procesului-verbal şi să ceară menţionarea exactă a opiniilor exprimate în şedinţa anterioară.
(17) În termen de 3 zile de la data aprobării procesului-verbal al şedinţei, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale afişează la sediul primăriei şi publică pe pagina de internet a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al şedinţei.
Având în vedere cele mai sus prezentate, se propune Consiliului local Drăguș aprobarea procesul verbal al ședinței extraordinare de îndată, desfășurată în data de 20.06.2024, în forma în care a fost prezentat, prin hotărâre a Consiliului local.
Primar
Cornel Greavu