PROIECTE DE HOTARARE SEDINTA ORDINARA DIN 26.07.2024

19 July 2024

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

_________________________________________________________________________________

 

NR………………/……………….

 

 

PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind aprobarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 31.05.2024

 

 

 

                Consiliul local al Comunei Drăguș, județul Brașov, întrunit în ședința ordinara din data de 31.05.2024;

Având în vedere:
 a) referatul de aprobare al primarului comunei Drăguș înregistrat cu nr. 1730/19.06.224;

 b) raportul de specialitate al secretarului comunei Drăguș nr. 1731/19.06.2024;

 c)  avizul comisiei de specialitate buget finanțe, administrație publică din cadrul Consiliului local Drăguș;

Văzând votul consilierilor în   funcție, prezenți;

                În conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

                În temeiul art. 139 alin. 1, art. 196 alin. 1, lit. a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

 

HOTĂRĂȘTE:

 

 

 

                Art. unic. Se aprobă procesul verbal al ședinței ordinare, desfășurată în data de 31.05.2024, în forma în care a fost prezentat.

 

 Initiator,                                                                                     Contrasemneaza pentru legalitate,

Primar, Cornel Greavu                                                            Secretar general al comunei Dragus

                                                                                           Camelia-Maria Rusu

 

 
 
 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

__________________________________________________________________________________

 

 

 

                                                                                                                                   Aprobat,

                                                                                                                Primar GREAVU CORNEL

 

RAPORT DE SPECIALITATE

 NR. ......./.................

La proiectul de hotărâre privind probarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 31.05.2024

 

 

 

Temei legal: OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ

 

ART. 138

    Desfăşurarea şedinţelor consiliului local

   (15)  La începutul fiecărei şedinţe, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale supune spre aprobare procesul-verbal al şedinţei anterioare. Consilierii locali şi primarul au dreptul ca, în cadrul şedinţei curente a consiliului local, să conteste conţinutul procesului-verbal şi să ceară menţionarea exactă a opiniilor exprimate în şedinţa anterioară.

 

(17)  În termen de 3 zile de la data aprobării procesului-verbal al şedinţei, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale afişează la sediul primăriei şi publică pe pagina de internet a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al şedinţei.

 

Se propune Consiliului local Drăguș aprobarea  procesul verbal al ședinței ordinare, desfășurată în data de 31.05.2024, în forma în care a fost prezentat, prin hotărâre a Consiliului local.

 

 

Secretar general al comunei Dragus,

Camelia-Maria Rusu

 

 

 

 

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

 COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

______________________________________________________________________________

Nr.

PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind alegerea preşedintelui de şedinţă, pentru şedinţele Consiliului Local

al comunei Dragus pentru  perioada de o luna, respectiv luna iulie  2024

 

Consiliul Local al comunei Dragus, judetul Brasov,intrunit in sedinta de lucru;

Avand in vedere:

a) Referatul de aprobare al Primarului comunei Dragus, inregistrat sub nr. 1960/17.07.2024;.

b) Raportul de specialitate al compartimentului de resort,inregistrat sub nr. 1961/17.07.2024;

c) Prevederile Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului local al comunei Dragus, aprobat prin HCL nr. 39/30.09.2019 ;

d) Prevederile Legii nr.24/2000 privind Normele de tehnica legislative pentru elaborarea actelor normative,republicata cu modificarile si completarile ulterioare;

In temeiul prevederilor art. 123 alin.1) și 4) ,art. 134 alin. 3 lit. (b), art.139, alin.1, art. 196 alin. 1) lit. a) si art.197 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrative,cu modificarile si completarile ulterioare;

 

HOTARAȘTE:

Articol unic: Domnul  consilier local LUTEAN IOAN, se alege ca preşedinte al şedinţelor Consiliului Local al comunei Dragus pe  perioada de o luna respectiv, luna IULIE 2024.

 

 Initiator,                                                                                     Contrasemneaza pentru legalitate,

Primar, Cornel Greavu                                                            Secretar general al comunei Dragus

                                                                                           Camelia-Maria Rusu

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

______________________________________________________________________________

NR…………………

 

 

REFERAT DE APROBARE

 

Conform dispozitiilor legale in viguare,dupa declararea ca legal constituit,Consiliul local alege dintre membrii sai,un presedinte de sedinta;

Tinand seama de prevederile art.123,alin.1 din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare,, ... consiliul local alege dintre membrii sai,in termenul stabilit prin regulamentul de organizare si functionare a consiliului local,un presedinte de sedinta,pe o perioada de cel mult 3 luni,care conduce sedintele consiliului si semneaza hotararile adoptate de acesta.Presedintele de sedinta se alege prin vot deschis cu majoritate simpla’’.

Supun spre aprobare Consiliului local Dragus ,prezentul proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta al Consiliului Dragus, pe perioada de 1 luna, respectiv luna iulie 2024.

 

 

PRIMAR,

CORNEL GREAVU

 

 

 

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

_________________________________________________________________________

 

NR. …………………..

                                                                                                                     Aprobat,

                                                                                                                Primar GREAVU CORNEL

 

 

 

RAPORT SPECIALITATE

 

 

In conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului local Dragus ,aprobat prin HCL nr.39 din 30.09.2019.

Presedintele de sedinta se alege prin vot deschis cu majoritate simpla,asa cum prevede Codul administrativ la art.5,lit.ee.

            Avand in vedere cele aratate, propun Consiliului local al comunei Dragus, proiectul de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta pentru o perioada de 1 luna, respectiv luna iulie 2024.

 

 

SECRETAR GENERAL AL COMUNEI DRAGUS

Camelia-Maria Rusu

 

 

 

 

 

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

__________________________________________________________________________________

 

 

REFERAT DE APROABRE

NR. .........Din data de .................

 

La proiectul de hotărâre privind probarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 31.05.2024

 

 

 

 

În conformitate cu prevederille OUG nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art. 138:

    Desfăşurarea şedinţelor consiliului local

   (15)  La începutul fiecărei şedinţe, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale supune spre aprobare procesul-verbal al şedinţei anterioare. Consilierii locali şi primarul au dreptul ca, în cadrul şedinţei curente a consiliului local, să conteste conţinutul procesului-verbal şi să ceară menţionarea exactă a opiniilor exprimate în şedinţa anterioară.

 

(17)  În termen de 3 zile de la data aprobării procesului-verbal al şedinţei, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale afişează la sediul primăriei şi publică pe pagina de internet a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al şedinţei.

 

Având în vedere cele mai sus prezentate, se propune Consiliului local Drăguș aprobarea procesul verbal al ședinței ordinare, desfășurată în data de 31.05.2024, în forma în care a fost prezentat, prin hotărâre a Consiliului local.

 

Primar

Cornel Greavu

 

 

 

 

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

_________________________________________________________________________________

 

NR………………/……………….

 

 

PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind aprobarea procesului verbal al ședinței extraordinare de indata din data de 20.06.2024

 

 

 

            Consiliul local al Comunei Drăguș, județul Brașov, întrunit în ședința ordinara din data de 26.07.2024;

Având în vedere:
 a) referatul de aprobare al primarului comunei Drăguș înregistrat cu nr. 1960/17.07.2024;

 b) raportul de specialitate al secretarului comunei Drăguș nr. 1961/17.07.2024;

 c)  avizul comisiei de specialitate buget finanțe, administrație publică din cadrul Consiliului local Drăguș;

Văzând votul consilierilor în   funcție, prezenți;

            În conformitate cu prevederile art. 138 alin. 15 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

            În temeiul art. 139 alin. 1, art. 196 alin. 1, lit. a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

 

HOTĂRĂȘTE:

 

 

 

            Art. unic. Se aprobă procesul verbal al ședinței extraordinare de indata, desfășurată în data de 20.06.2024, în forma în care a fost prezentat.

 

 Initiator,                                                                                     Contrasemneaza pentru legalitate,

Primar, Cornel Greavu                                                            Secretar general al comunei Dragus

                                                                                           Camelia-Maria Rusu

 

 
 
 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

__________________________________________________________________________________

 

 

                                                                                                                                   Aprobat,

                                                                                                                Primar GREAVU CORNEL

 

RAPORT DE SPECIALITATE

 NR. ......./.................

 

La proiectul de hotărâre privind aprobarea procesului verbal al ședinței extraordinare de îndată, din data de 20.06.2024

 

Temei legal: OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ

 

ART. 138

    Desfăşurarea şedinţelor consiliului local

   (15)  La începutul fiecărei şedinţe, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale supune spre aprobare procesul-verbal al şedinţei anterioare. Consilierii locali şi primarul au dreptul ca, în cadrul şedinţei curente a consiliului local, să conteste conţinutul procesului-verbal şi să ceară menţionarea exactă a opiniilor exprimate în şedinţa anterioară.

 

(17)  În termen de 3 zile de la data aprobării procesului-verbal al şedinţei, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale afişează la sediul primăriei şi publică pe pagina de internet a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al şedinţei.

 

Se propune Consiliului local Drăguș aprobarea  procesul verbal al ședinței extraordinare de îndata, desfășurată în data de 20.06.2024, în forma în care a fost prezentat, prin hotărâre a Consiliului local.

 

 

Secretar general al comunei Dragus,

Camelia-Maria Rusu

 

 

 

 

 

 

 

JUDEŢUL BRAŞOV

COMUNA DRĂGUŞ

Str. Principală, nr. 42, tel. 0268249618, fax. 0268249601

e-mail primariadragus@yahoo.com

__________________________________________________________________________________

 

 

REFERAT DE APROABRE

NR. .........Din data de .................

 

La proiectul de hotărâre privind probarea procesului verbal al ședinței extrordinare de indata, din data de 20.06.2024

 

 

 

 

În conformitate cu prevederille OUG nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art. 138:

    Desfăşurarea şedinţelor consiliului local

   (15)  La începutul fiecărei şedinţe, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale supune spre aprobare procesul-verbal al şedinţei anterioare. Consilierii locali şi primarul au dreptul ca, în cadrul şedinţei curente a consiliului local, să conteste conţinutul procesului-verbal şi să ceară menţionarea exactă a opiniilor exprimate în şedinţa anterioară.

 

(17)  În termen de 3 zile de la data aprobării procesului-verbal al şedinţei, secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale afişează la sediul primăriei şi publică pe pagina de internet a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale o copie a procesului-verbal al şedinţei.

 

Având în vedere cele mai sus prezentate, se propune Consiliului local Drăguș aprobarea procesul verbal al ședinței extraordinare de îndată, desfășurată în data de 20.06.2024, în forma în care a fost prezentat, prin hotărâre a Consiliului local.

 

Primar

Cornel Greavu